Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
May 5th, 2024, 8:36pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « Nike og hvad de talte »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   Nike og hvad de talte
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: Nike og hvad de talte  (Read 106 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 
*****



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile Email

Posts: 1086
Nike og hvad de talte
« on: Apr 26th, 2017, 8:52pm »
Quote Quote Modify Modify

Forbes havde frivilligt til turen for at repr?sentere skateboarderen - og at l?re lidt om forretningssiden - men han f?lte ogs? Bodecker. "Jeg var venlig at se Sandy," siger Forbes. "Jeg ville bare se, hvordan han fungerede, hvad hans plan var, hvad han t?nkte og hvordan han reagerede med forretningerne. Jeg ville se, hvordan han skulle tale Nike Air Presto Womens med skatere, hvordan han skulle tale om Nike SB og Adidas Ultra Boost Womenshvad Nike gjorde p? det tidspunkt. "
 
Reaktionen var, Nike Air Max 90 Dames m?ske som forventet, blandet. "Generelt har vi nogle st?tte Adidas ZX Flux Womens fra de fleste butikker p? et eller andet niveau," siger Bodecker,Nike Air Max 90 Mens  "men mange af dem var foran og sagde, at de ville se, om vi ville komme ordentligt eller bare hoppe ind og hoppe ud igen."
 
Som det viste sig, var m?ske det bedst s?lgende job Bodecker, der var p? Forbes, der ville forts?tte med at v?re en af ??Nike SBs st?rste ambassad?rer til k?lderen. "Jeg troede p? m?rket og produktet", siger Forbes, "s? g?r i en butik og faktisk talte min sandhed om det var let for mig, fordi jeg troede p? Nike og hvad de talte om at g?re - hvad vi snakkede om Om at g?re. "
 
Marts 2017 markerer 15-?rsdagen for Nike SB Dunk - for et kig p? 15 ikoniske SB Dunks fra de tidlige ?r. P? l?rdagen af ??University of Texas m?nds basketballhold Nike Air Huarache Womens betaler KD9 Texas Shoe hyldest til Kevin Durants elskede Adidas ZX Flux Mujer alma mater.
 
"At deltage i UT var en af ??de bedste oplevelser Nike Roshe Run Womens i mit liv og lancerede KD9 tilbage i Austin i l?bet af Asics Gel Lyte 3 Womens juni afspejler min k?rlighed til den kollegiumoplevelse, jeg havde Nike Air Pegasus 83 Womens for 10 ?r siden," siger Durant.
 
UT-kvindeholdet vil b?re denne farvel?gning, der starter l?rdag den 4. marts i Big 12 Conference turneringen.
 
KD9 "Texas" udgives 10. marts, det er den f?rste KD University of Texas-themed officiel sko til at ramme global detailhandel.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.