Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
May 3rd, 2024, 5:13pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « travers les dates »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   travers les dates
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: travers les dates  (Read 80 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 
*****



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile Email

Posts: 1086
travers les dates
« on: May 8th, 2017, 9:39pm »
Quote Quote Modify Modify

Het is belangrijk om op te merken dat misbruik nooit de fout is van de misbruikende persoon, en er is niets dat iemand kan doen om een ??beledigende relatie te "proberen".
Terwijl de meeste berichten op haar bericht steun hadden, vroegen sommigen ook de problematische vraag die vaak wordt gevraagd aan Nike Air Max 90 Mujer overlevenden van huishoudelijke Asics Gel Lyte 5 Femme Noirmisbruik, "waarom ging je gewoon niet weg." KrissyKross vertelde HuffPost dat het moeilijk is voor mensen die nooit in een beledigende relatie zijn geweest om de redenen te begrijpen waarom iemand zou blijven.Nike Roshe Run Damen  
'Ik heb weinig geld gemaakt, ik was financieel afhankelijk en ik wou gewoon dat mijn huwelijk werkte. Ik wilde er niks op geven, maar het is moeilijk voor mensen aan de buitenkant dat ik echt begrijp dat.'
Haar post kan mensen helpen om te begrijpen dat er veel redenen zijn om iemand in een beledigende relatie te blijven, en het kan ook andere vrouwen in haar situatie laten zien dat er een uitweg is.
"Ik vind dat vrouwen (en mannen) die deze situaties kunnen ontsnappen, iemand vinden waar ze mee kunnen praten," vertelde ze HuffPost. "Het krijgen van de gerechtelijke data en het proberen om Nike Air Max 2016 Donne alleen rekeningen op minimumloon te betalen, Nike Air Huarache Womens is moeilijk genoeg, maar ik vond dat mijn echte strijd leerde alle mentale en emotionele schade af te schaffen die was gedaan." Het is belangrijk om de noteren te lezen. Er zijn nog steeds een aantal mensen Nike Air Max 2016 Damen die niet alleen een mishandeling hebben, maar ook een kwestie die misbruik maakt van hun gedrag.
Als u de boodschap van de zoon wilt plaatsen, dient u een bericht te sturen, maar er is geen probleem met het probleem dat u over de gewelddadige overleving van de overheid moet beschikken. KrissyKross a declaration of HuffPost, dat is een verschil tussen de mensen en het is niet de bedoeling dat er een relatie bestaat tussen de vergelijkende lezingen en de lesquelles quelqu'un residait.
?J'ai fait très peu d'argent, de financieringsverzekeraar en je voulais vraiment que mariage fonctionne. Je ne voulais pas l'abandonner. Het is misschien Adidas NMD Damen niet zo goed dat je het niet doet, maar je moet het wel eens doen.
Zoon poste pourrait aider les gens à comprendre quiil a plusieurs raisons pour lesquelles quelqu'un pourrait rester dans une relatie Nike Air Max 1 Damen abusive, et cela pourrait aussi montrer aux autres femmes dans sa situation qu'il y a une issue.
"Je bent een beetje bang om te leren of je ergens in een situatie bent, maar dat kan je niet alleen doen, maar ook op Adidas NMD Dames een manier om je te leren kennen", zegt HuffPost. ?Passer à travers les dates de la cour et essay de payer les factures seul sur le salaire minimum est assez difficile, mais j'ai constaté que véitable combat était d'apprendre à défaire tous les dommages mentaux et émotionnels qui avaient été faits? .
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.