Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
May 2nd, 2024, 8:19pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « heuvels in een gematigd tempo »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   heuvels in een gematigd tempo
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: heuvels in een gematigd tempo  (Read 119 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 
*****



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile Email

Posts: 1086
heuvels in een gematigd tempo
« on: May 21st, 2017, 9:31pm »
Quote Quote Modify Modify

Voordat je zegt, "Gemeenschappelijk, alles is duur," hoor me uit. Waarschijnlijk kan versleten sporten duur zijn, maar vergelijken alleen een set ski's, laarzen, banden, polen en een liftkaart (zelfs voor een dag), die allemaal goed duizend dollar kosten en in veel gevallen meer Dan dubbel dat, met een reeks sneeuwschoenen en polen die in de meeste gevallen minder dan een paar honderd dollar zijn.
 
Er is in het algemeen geen kosten om de paden op sneeuwschoenen te raken, tenzij u in een staatspark, nationaal park of ander betaald Nike Air Max 95 Womens gebied bent. Voor mij Nike Air Max 2015 Herren is de eenvoud van sneeuwschoenen een van de redenen waarom ik het zo leuk vind. Al wat ik nodig heb, zijn mijn sneeuwschoenen, wat warme kleding en een lekkere snack om van een geweldige Nike Roshe Run Damen Pink dag in een Nike Air Max 95 Womens winterwonderland te genieten.
 
2. Sneeuwschoen waar dan ook
Sneeuwschoenen kunnen van uw achtertuin, naar bruidspaden, en van vers poeder naar steile backcountry beklimmingen Nike Air Max 90 Mens worden gedaan. De enige beperking op waar u sneeuwschoen kunt zijn, is of er sneeuw is of niet (sorry voor mijn vrienden in mijn thuisgebied van de Sacramento Valley die die poederachtige witte dingen nooit ziet). Omdat u bijna overal kunt sneeuwschoen, zijn er tal van mogelijkheden voor allerlei sneeuwschoenvoorkeuren. Of u liever een sneeuwschoenwandeling op zondagmiddag, of als een moeilijke meerdagse reis in de achterland en alles tussenin.
 
Nike Roshe Run Mujer 3. Het is een Killer Workout
"Het is een 'killer workout', ja, het is wel mogelijk om op jezelf te sarcastisch te reageren, maar het is waar. Een uur snowshoeing op poeder over rollende heuvels in een gematigd tempo Nike Air Huarache Damen Nike Air Max 2016 Uomo kan verbranden tussen 700 en 1000 calorie?n in vergelijking met mountainbiken op rollend terrein voor een uur dat ongeveer 550 calorie?n verbrandt. Geef sneeuwschoenen een schot, het duurt Nike Air Max 2017 Womenswel wat werk, maar je zult waarschijnlijk niet eens realiseren dat je uitwerkt met alle plezier die je hebt.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.