Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
May 15th, 2024, 8:33pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « Nike Cortez Femme »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   Nike Cortez Femme
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: Nike Cortez Femme  (Read 205 times)
sooo
ForumsNet Member
Australia 
*****



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 2574
Nike Cortez Femme
« on: Nov 8th, 2017, 11:10pm »
Quote Quote Modify Modify

In sommige opzichten was 1987 een geweldig jaar voor entertainment en cultuur. Aretha Franklin werd de eerste vrouw die in de Rock and Roll-eregalerij werd opgenomen, The Simpsons maakte zijn eerste televisieoptreden, Michael Jackson bracht Bad Adidas ZX 700 Womens uit en Nike bracht de inaugurele Air Max-sneaker, de Air Max 1, uit. Deze momenten zouden allemaal doorgaan enorm invloedrijk en ieders revolutionaire karakter leeft nog steeds voort.
 
Voor Nike ging de Air Max 1 de geschiedenis in als een scharnierend en innovatief ontwerp dat het merk verhoogde wanneer ze het het hardst Adidas Superstar Womens Black nodig hadden. Hoewel het verhaal deel uitmaakt van de sneaker Lore, nadert zijn 30ste verjaardag, ook bekend als Air Max Day, en terwijl Nike een hele maand besteedt aan haar viering met meer releases dan we kunnen bijhouden, kijken we terug op hoe de Air Max-revolutie begon.
 
Het is een verhaal dat niet verteld kan worden zonder eerst de bekende ontwerper Tinker Hatfield te introduceren. In 1981, lang voordat hij royalty-industrie werd, huurde Nike Hatfield in als bedrijfsarchitect om gebouwen te ontwerpen op de Oregon-campus van het merk. Pas vier jaar later, in 1985, zou hij op verzoek schoeisel ontwerpen. Hij paste zijn architecturale achtergrond toe op het sneakerontwerp en het duurde niet lang voordat hij een rebels gevoel in het recentelijk worstelende merk kon overbrengen. "Ik begon te werken aan een afvallige set schoenen Nike Air Max 2016 Womens die geen deel uitmaakten van een ontwerpopdracht of marketingrit", legt hij uit, verwijzend naar wat de allereerste Air Max-sneaker zou worden.
 
De jaren 80 waren goed begonnen voor Nike, ze hadden 50% marktaandeel verworven op de Amerikaanse markt voor atletiekschoenen en waren op weg om een bedrijf van één miljard dollar te worden. Echter, halverwege het decennium, was de concurrentie op hen aan het kruipen. Felle kleuren, gedurfde patronen en gedurfde neons verfraaiden het tijdperk, en Nike had iets opvallends nodig. Nike's Cortez, Waffle Racer en Tailwind waren in het verleden populair gebleken, maar ze bevatten niet het experimentele karakter van die tijd. Hatfield zag het belang van het nemen van risico's en een reis naar Parijs zou de katalysator zijn voor een fel brandend idee ...
 
Nike's Air-technologie was niet nieuw;Nike Air Force Mujer  het werd ontwikkeld door voormalig NASA-ingenieur Frank Rudy en geintroduceerd in de luchtwindwind in 1978. Lucht verving traditionele gegoten EVA-zolen door met gas gevulde urethaanzakken. Het was echter de consensus dat de zakjes als prestatietechnologie moeten worden gevoeld en niet worden gezien. Dat was totdat Hatfield Nike Roshe Run Mujerlangs kwam.
 
Het was niet een ander sneaker of zelfs een mode-concept dat het idee plantte om de luchtgeveerde zool bloot te leggen in de geest van Hatfield, het was een controversieel gebouw in Parijs dat door velen als doorn in het oog werd gezien. "Ik weet niet of ik zat te denken, nou nu ga ik een schoen ontwerpen die hierop is gebaseerd," zei Hatfield in de documentaire serie Respect the Architects. "Ik herinner me alleen dat ik er superbe?nvloed door was en mijn architecturale zintuigen op zijn kop had Adidas ZX 750 Womens gezet." Hij verwijst naar het Centre Georges Pompidou, een gebouwontwerp dat al zijn functionele en structurele elementen in zich opnam en aan de buitenkant plaatste zodat iedereen het kon zien. Zelfs vandaag de dag blijft de onregelmatigheid ervan onmiskenbaar tussen de traditionele architectuur van Parijs. Hatfield meent dat Nike Cortez Femme hij het gebouw niet had gezien waar hij misschien nooit het luchtzakje had laten zien: "Ik dacht dat we de tas iets breder moesten maken, ervoor moesten zorgen dat hij stabiel was, maar laten we dan een deel van de middenzool verwijderen, zodat we het kunnen. echt zien. "
IP Logged
Back to top
rainahuang
ForumsNet Member
USA 
****



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 950
Re: Nike Cortez Femme
« Reply #1 on: Nov 17th, 2017, 8:55pm »
Quote Quote Modify Modify

piumini moncler uomo outlet
moncler borsa calo
moncler outlet
piumini moncler scontati
borse moncler 2016
piumini moncler bambino saldi
moncler uomo
piumini moncler 2017
borsa moncler trapuntata
moncler milano
moncler bambino
moncler bambino outlet
borsa moncler imbottita
piumini moncler 2018
piumino fabrette moncler
piumino moncler uomo
piumini moncler a prezzi scontati
piumini moncler
piumini moncler outlet online
moncler saldi online
piumini moncler outlet store è affidabile
piumini moncler scontatissimi
borse moncler originali
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.