Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
May 18th, 2024, 5:07pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « rningar i en downpou »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   rningar i en downpou
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: rningar i en downpou  (Read 62 times)
Labi1995
ForumsNet Member
United_Kingdom 
**



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 93
rningar i en downpou
« on: Jul 25th, 2018, 1:20am »
Quote Quote Modify Modify

Jag hittade vantarna mycket bekv?ma n?r de k?rde i regn och sn?, fr?n 20 grader till 35 grader. Varmare ?n 40 grader och vantarna k?nde sig f?r heta med fodrarna. V?xling av linorna ut f?r en l?tt merinoullhandske fungerade Nike Air Max 90 Femme bra i den situationen. Skalarna sl?ppte vattnet p?rlan och l?t inte en obehaglig suga genom. Vid $ 225 ?r de inte billiga. Men att ha varma torra h?nder under en l?ng v?t k?rning ?r n?got som inte kommer l?tt. Om jag skulle k?ra ett extremt ot?ckt v?der skulle dessa barn passa r?kningen perfekt. Den h?r jackan har Gore-Tex Active-tyg, vilket ?r det l?ttaste och mest andningsbara Gore-Tex-tyget som du kan hitta vid denna tidpunkt. Jackan ?r utformad f?r att flytta snabbt genom v?tt v?der. Tecto FL ?r v?ldigt l?tt och v?ger in p? drygt 10 ounces. F?r att minska viktniv?n inkluderade designteamet inte gropventiler eller handfickor. Det finns en vattenf?rseglad ficka p? den ?vre v?nstra armen - bara tillr?ckligt f?r att b?ra ett par kort och en nyckel. Passformen Nike Air Max Thea Damen ?r trim och de minimalistiska muddade manschettflikarna fungerar vackert f?r att h?lla elementen ur underarmmen, samtidigt som de erbjuder justerbarhet. Om du bes?ker produktsidan p? Arc'teryx-webbplatsen, g?r de ett bra jobb att beskriva hur man h?ller jackan (eller n?gon jacka av Nike Air Max 90 Homme denna typ) vattent?tad. Det h?r ?r nyckeln, eftersom m?nga m?nniskor spenderar mer f?r att f? en vattent?t, yet breathable jacka, d? f?rsumma att ta hand om det n?r DWR-finish b?rjar slita av. L?gg m?rke till fl?ckar d?r det ?r gnugga mot en hydratiseringsv?st, midjeb?lte eller n?got s?dant. Den h?r jackan packar sig snyggt och kommer med en liten grepps?ck som, n?r den ?r fylld, handlar om en n?ve.
Prestanda: Med tanke p? Nike Air Max 95 Heren den gener?st dimensionerade huven ?r det tydligt t?nkt att rymma en kl?ttrings- eller skidhj?lm. Det fungerar bra n?r du g?r, men fungerade inte bra f?r att springa. Det extra materialet Adidas ZX Flux Femme (som skulle passa snyggt runt en hj?lm) tenderar att studsa och orsaka en blomstrande ljudeffekt runt ?ronen n?r du k?r. Som sagt testade jag jackan eftersom jag var intresserad av materialet, inte s? mycket huven. Lyckligtvis fungerar materialet utm?rkt i regnet. Det ?r ?verraskande andningsbart - s? mycket att jag inte ens skulle ?verv?ga det som ett vindskal. Men n?r det b?rjar regna rullar vattnet r?tt och forts?tter att g?ra det hela tiden. Om den b?rs med en Gore-Tex Active skalad hatt, skulle detta vara en perfekt kombinationsruta. Den h?r saken har det s?tt jag vill ha en l?pande jacka att b?ra, och gjorde ett fenomenalt jobb att h?lla mig torr zebyswiedzial.pl under flera timmars l?nga runder. En annan jacka jag testade var Incendo Hoody. Till skillnad fr?n den mer tekniska Tecto FL ?r denna jacka speciellt konstruerad f?r l?pning, och som s?dan har en huva gjord f?r huvudet vs. en hj?lm. Nike Air Max 90 Mens Det ?r v?ldigt l?tt, och som s?dan ?r det v?ldigt l?tt att packa ner det och b?ra det i en hydratiseringsv?ska eller -f?rpackning. Jackan har ett vattenbest?ndigt tyg som ?r perfekt f?r korta regnperioder, men h?ller inte en l?pare torr f?r l?nga k?rningar i en downpour. Jackan k?nde sig snygg och l?tt. Det andades bra och var bekv?mt p? bl?sigt, mildt regnigt eller sn?iga dagar. ?ver 50 grader k?nde jackan f?r varmt att b?ra i l?tt regn. Huven var bekv?m, inte f?r h?gt, men kom ner lite l?g ?ver pannan - st?r mig med min vision lite. Jag tror att ha en n?got styv kant kan hj?lpa till med detta. Det packar Nike Air Max 2017 Womens sig snyggt och tar upp mycket litet rum (och l?gger v?ldigt lite vikt) i en hydratiseringsv?st / f?rpackning.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.