Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
May 24th, 2024, 2:31am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « gewerkt omdat ze een dikke »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   gewerkt omdat ze een dikke
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: gewerkt omdat ze een dikke  (Read 113 times)
Labi1995
ForumsNet Member
United_Kingdom 
**



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 93
gewerkt omdat ze een dikke
« on: Aug 27th, 2018, 12:42am »
Quote Quote Modify Modify

De golfplaat in de Sayonara maakt de achterste helft van de schoen erg stijf, met zeer weinig flexibiliteit op welk vlak dan ook, maar met name ontbreekt het aan torsie (draaien) en mediolaterale flexibiliteit. De hielmeter vergrendelt de achterste helft van de voet op zijn plaats. Waarom is dit een probleem voor mij? Dit is wat ik denk. Ik ben meestal een spieler met een middelhoge tot lichte hak in zachte schoenen, dus ik heb de neiging om te landen met ofwel het grootste deel van de buitenrand van de schoen die contact maakt,Nike Air Vapormax Femme  of op een punt ergens tussen de posterolaterale hoek van de hiel en de hiel. middelpunt van de boog. Het probleem hiermee is dat ik contact maak langs de Nike Air Presto Hombre buitenste rand met in wezen heel weinig kussen tussen mijn voet en een grote laag hard plastic, en dit Nike Air Max 95 Damen cre?ert een redelijk stijve hendel die mijn voet dwingt om zeer snel aan te draaien bij contact. Je kunt zien hoe dicht de plastic golfplaat bij de onderkant van de tussenzool onder de middenvoet komt in de onderstaande foto - behoorlijk verdraaid in de buurt van waar mijn drukpunt bij contact zich bevindt (ik had dit eerder dit jaar gemeten op een loopband met kracht) .Mizuno Sayonara - let op de grijze plastic "golfplaat" boven het gele kussen in de hiel, let ook op hoe de golfplaat de bodem van de zool nadert nabij de middenvoet. Mijn hypothese wordt ondersteund door wat Nike Air Max 2017 Femmeik voel in de schoenen loopt - ze voelen schokkerig aan en slappy, niet soepel. Het lijkt een beetje op wat ik zou denken in een damesschoen met een harde rubberen Nike Air Max 2017 Womens hak. Ik kan mijn pas aanpassen om ze comfortabeler te maken, maar ik weet niet zeker of ik dat Adidas NMD Womens wil doen (meer hierover verderop). In tegenstelling tot de Sayonara is de NB 1400v2 torsie flexibeler en is de zool veel zachter onder mijn contactzone . Als zodanig, wanneer ik contact maak met de middenzoolcompressen, is er een beetje flex en is de overgang naar pronatie veel soepeler en niet zo snel. Ik voel geen van de door Sayonara veroorzaakte schokkerigheid in 1400, hoewel de enige dimensies zo op elkaar lijken.
Als een manier om de slappiness tussen de twee schoenen te vergelijken, heb ik deze snelle video gemaakt - luister naar het verschil in geluid dat de twee Nike Air Max 97 Damen schoenen maken als een omgekeerde en altijd mijn voet: dus hoe komt het dat de Sayonara zo goed kan werken voor sommige mensen en niet zo goed voor mij? Zoals ik al zei, vari?ren de stappen van persoon tot persoon enorm en ik denk dat dit een geval is waarin een schoen gewoon geen goede match is voor mijn eigen tempo. In feite voelen de meeste Mizuno-schoenen met een golfplaat die ik heb geprobeerd, onhandig aan als ik erin loop. Daarentegen hebben Mizuno-schoenen zoals het Universum en die in de Evo-collectie (Cursoris, Ferus) geweldig voor me gewerkt omdat ze een dikke plastic golfplaat missen zoals die in de Sayonara. Helaas heb ik gehoord dat de Evo-collectie verdwijnt, dus het universum, Ekiden en Hitogami (afhankelijk Nike Air Max 2017 Femme van hoe onbuigzaam de Hitogami-golfplaat is, de Musha en Ronin waren dubieus voor mij) zijn misschien Nike Air Force 1 Womens mijn enige bruikbare Mizuno-schoenen die er zijn.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.