Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
May 5th, 2024, 3:57pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « Timex naar een rond geta »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   Timex naar een rond geta
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: Timex naar een rond geta  (Read 145 times)
Labi1995
ForumsNet Member
United_Kingdom 
**



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 93
Timex naar een rond geta
« on: Sep 4th, 2018, 10:57pm »
Quote Quote Modify Modify

Sensoropties voor de Run Trainer 2.0 zijn onder andere GPS, een ANT + hartslagmonitor en een ANT + voetsensor. Het horloge kan worden gekocht met of zonder de hartslagmonitor ($ 50 prijsverschil) en een optionele foot pod is apart verkrijgbaar. Ik heb al een Wahoo Fitness Stride Sensor en kon deze probleemloos met het Timex-horloge synchroniseren (de Wahoo-sensor is ongeveer $ 15 goedkoper dan de Timex-footpod bij Clever Training). Verbinding maken met satellieten gaat vrij snel, vooral als je hebben de neiging om elke run vanaf dezelfde plek te beginnen. Geen klachten daar voor mij. Op het menuscherm kunt u met de optie "Interval" een intervaltraining starten die kan worden geconfigureerd in de horloge-instellingen (of in de Timex Device Agent-software). Nike Air Max 90 Womens Met "Review" kunt u gegevens bekijken van trainingen die op het horloge www.aromery.co.uk zijn opgeslagen. Met het menu "Instellingen" van de Run Trainer 2.0 kunt u allerlei soorten dingen configureren. Enkele van de configureerbare opties omvatten (het is vermeldenswaard dat al deze opties ook kunnen worden geconfigureerd via de Timex Device Agent-software als u dit liever niet rechtstreeks op het horloge doet):
1. Handsfree - laten we je functies voor automatisch opstarten en automatisch pauzeren instellen. Voor automatisch pauzeren kunt u een drempelsnelheid opgeven waaronder het horloge automatisch in de pauzemodus gaat. Het horloge geeft een mooie vibratie / buzz bij elke ronde.
2. Eenheden - hiermee kunt u schakelen tussen mijlen en km, MPH versus KPH, enz.
3. Gebruikersinfo - hiermee kunt u programmeren in uw lengte, gewicht, leeftijd, enz. Ik Nike Air Max Thea Dames neem aan dat deze worden gebruikt om het aantal verbrande calorie?n te Nike Air Max 270 Mujer berekenen.
4. Weergave - de RT2 biedt drie configureerbare schermen voor elke Nike Air Max 95 Womens trainingsmodus en op elk scherm kunt u kiezen om 2 of 3 regels met gegevens weer te geven. U kunt schakelen tussen schermen tijdens een training door op de knop linksonder op het horloge te drukken. Als het gaat om een ??GPS-horloge, is de echte test hoe goed het presteert tijdens een training. Mijn ervaring met de Run Trainer 2.0 was positief, maar er is één zeurend probleem dat misschien niet echt een probleem is. Laat het me uitleggen.
Ik ben al lang een Garmin-gebruiker en ben erg gewend aan het volgen van afstanden op Garmin-horloges. De meeste andere horloges die ik heb geprobeerd, rapporteren over het algemeen trainingsafstanden die net iets korter zijn dan die ik op mijn Garmins heb Nike Air Max 2017 Femme geregistreerd. Dit is het geval met beide Timex-horloges die ik heb Nike Air Max 2017 Womens geprobeerd. De Run Trainer 2.0 meet consequent mijn runs ongeveer 1% korter Nike Air VaporMax Damen dan mijn Garmin 610. Ik had hetzelfde probleem met een Soleus GPS 1.0-horloge en de Timex Run Trainer 1.0. Nu moet ik toegeven dat ik niet weet of de Garmins lang meten, of de andere horloges meten kort. Het is gewoon dat ik gewend ben aan de Garmins en al mijn normale run-mijlpalen zijn ingesteld op basis van mijn Garmin-horloges. Wanneer ik bij mijn 1-mijls oranje postbus van thuis kom en de Timex niet zoemt, beest ik mij. Ik heb een grote OCD als het gaat om afstanden lopen, en ik ben een beetje obsessief over ronde cijfers! Wanneer ik op mijn Garmin op 10 km bereik, voel ik me gedwongen om de extra tiende van een mijl te lopen om ook de Timex naar een rond getal te krijgen. Vanuit een puur praktisch standpunt, is 99% congruentie tussen de horloges Nike Air Max 95 Damen behoorlijk verdraaid goed, dus dit is nogal een gek ding om over te Nike Air Max 90 Damskie muggenziften.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.