Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
May 18th, 2024, 10:54am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « Den ?ldste Knight sagde f?lgende »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   Den ?ldste Knight sagde f?lgende
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: Den ?ldste Knight sagde f?lgende  (Read 102 times)
nuliba
ForumsNet Member
USA 
**



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 123
Den ?ldste Knight sagde f?lgende
« on: May 9th, 2016, 12:24am »
Quote Quote Modify Modify

Nike grundl?gger Phil Knight vil tr?de tilbage fra hans nuv?rende rolle som formand for bestyrelsen. Virksomheden, der er den mest v?rdifulde bekl?dning m?rke i verden, annoncerede Nike Air Max 90 Femme tirsdag, at Knight har anbefalet nuv?rende pr?sident og CEO Mark Parker efterf?lge ham. Overgangen vil ske engang i 2016. Knight s?n Travis Knight vil indtr?de i bestyrelsen s? godt.
 
Den ?ldste Knight sagde f?lgende i en Nike Roshe Run Herr erkl?ring: "Jeg tror Mark er det bedste valg til at lykkes mig Han har v?ret en fremragende direkt?r for de seneste ni ?r, og har demonstreret igen og igen sin k?rlighed til dette selskab og hans klar vision for. indfange det enorme potentiale NIKE har at innovere, inspirere og drive v?ksten. for mig, agter jeg at forts?tte med at arbejde med NIKE og ser frem til at bidrage til dens  fremtid godt efter min formandskab slutter. "
 
Knight overf?rer hovedparten af ??sine aktier - en k?mpestor 128,500,000 aktier i NIKE Klasse A Common Stock og 15% af den samlede klasse A og klasse B lager -. Til en nydannet Adidas Tubular Femme selskab kaldet Swoosh Selskabet vil have sin egen bestyrelse "designet at g?re tankev?kkende og fremadrettede beslutninger med hensyn til den l?bende afstemning og forvaltning af disse aktier, "siger Knight.
 
Knight tr?dte tilbage som administrerende direkt?r for Nike i 2004 og er i dag 77 ?r. Hans s?n Travis har ikke tidligere v?ret aktiv i virksomheden og er i ?jeblikket den administrerende Adidas Zx Flux White direkt?r for en animation selskab kaldet Laika.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.