Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
May 4th, 2024, 9:21am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « ganska trevlig »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   ganska trevlig
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: ganska trevlig  (Read 81 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 
***



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 316
ganska trevlig
« on: Jan 3rd, 2017, 12:44am »
Quote Quote Modify Modify

Brooks har inf?rlivat 4 "teknik" i var och en av skorna i Pure Project lineupen som en del av deras "g?ra mer med mindre" filosofi. Min k?nsla ?r att de flesta av dessa ?r gimmicky och i princip icke-funktionella. Nav-band som sveper ?ver mellanfoten verkar ?verfl?dig i en sko med skosn?ren, och jag kan inte ?rligt s?ga att jag k?nner n?gon nytta av det. Min k?nsla ?r att den delade t? (se bild till v?nster och ovan) ?r helt icke-funktionella - sulan ovanf?r det ?r ganska stel, och den delade doe inte str?cka sig tillr?ckligt n?stan l?ngt tillbaka f?r att l?ta n?gon oberoende av stort?n (en mer funktionell, men konstigt utseende, delad t? kan hittas p? Vivobarefoot www.maisonarchitecture.fr Achilles sandal). Jag kan inte Nike Air Max 2015 Damen ens oberoende flex stort?n stycke Nike Air Max 1 Uomo Nero med mina h?nder, s? inte s?ker vad Nike Air Huarache Donne syftet ?r. Den anatomiska form ?r inte alls lika anatomiska som skor som Altra, Merrell Barfota, Vivobarefoot eller New Balance Minimus, men ?r tillr?ckligt bred f?r mina f?tter. Slutligen ?r det en "teknik" som jag gillar den "ideala h?l" (se rundad h?l i bilden nedan). Jag tycker att en underskuren klack som det p? Brooks Flow, New Balance Minimus, och Skechers Go Run till?ter en mer fram?t landning p? sulan. S? Brooks ?r delade endast 0,250 p? sin s? kallade "teknik" p? min styrkort, men ?tminstone en tr?ff var en solid one.In g?ller prestanda, har Brooks Flow tj?nat mig v?l ut p? v?gen s? l?ngt. Jag k?rde en sub-1: 35 halvmaraton i dem (det var en tr?ningsk?rning, inte en ras), och mina f?tter och ben k?ndes bra efter?t. Fj?dringen av sulan Nike Air Max 90 Womens ?r ganska trevlig, och jag Nike Roshe Run Donne har ?nnu inte utvecklat n?gra Moncler Jackets Mens hot spots fr?n att k?ra i skon. Nike Air Presto Womens Jag misst?nker att de skulle fungera Nike Air Max 90 Donne bra som en sockless l?parsko, men jag har ?nnu inte f?rs?ka detta sj?lv.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.