Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
May 4th, 2024, 8:26pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « In hensyn til ydeevne »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   In hensyn til ydeevne
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: In hensyn til ydeevne  (Read 91 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 
***



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 316
In hensyn til ydeevne
« on: Jan 3rd, 2017, 12:46am »
Quote Quote Modify Modify

Brooks har indarbejdet 4 "teknologier" i hvert af de sko i Pure Project lineup som en del af deres "g?re mere med mindre" filosofi. Min fornemmelse er, at de fleste af disse er opfindsomme og dybest set ikke-funktionel. Det nav-band, www.dentistrotherham.co.ukder ombrydes over mellemfoden synes overfl?digt i en sko med sn?reb?nd, Nike Air Max 90 Uomo Nero og jeg kan ikke ?rligt sige, at jeg f?ler nogen fordel af det. Min fornemmelse Nike Air Max 2016 Womens er, at split t? (se foto til venstre og derover) er fuldst?ndig ikke-funktionel -Moncler Jackets Womens  den eneste over det er temmelig stiv, og opdelingen doe ikke str?kke sig n?sten langt nok tilbage til at tillade nogen uafh?ngighed storet?en (en mere funktionelle, selvom m?rkeligt udseende, split t? kan findes p? Vivobarefoot Achilles sandal). Jeg kan ikke engang uafh?ngigt flex storet?en stykke med mine h?nder, s? ikke sikker p?, hvad form?let er. Den anatomiske form er ikke n?r s? anatomisk som sko ligesom Altra, Merrell Barefoot, Vivobarefoot, eller New Balance Minimus, men er bred nok til mine f?dder. Endelig ene "teknologi", som jeg kan lide, er den "ideelle h?len" (se afrundet h?l i foto nedenfor).Nike Air Max Tavas Donne  Jeg synes, at en undercut h?l ligesom at p? Brooks Flow, New Balance Adidas Superstar Womens Minimus, og Skechers Go Run giver mulighed for en mere fremad landing p? s?len. Moncler Vests Womens S? Brooks er fortr?kke kun 0,250 p? sin s?kaldte "teknologi" p? min scorecard, men Nike Air Max 1 Damen Whitei det mindste den ene hit var en solid one.In hensyn til ydeevne, har Brooks Flow tjent mig godt ud p? vejen, s? langt. Jeg l?b en sub-1: 35 halv-marathon i dem (det var en tr?ningstur, ikke en race), og mine f?dder og ben f?lte stor bagefter. Den sp?ndstighed af s?len er ganske behagelig, og jeg har endnu til at udvikle nogen hot spots i at k?re i skoen. Jeg formoder, at de ville arbejde samt en sockless l?besko, men jeg har endnu ikke fors?ge dette selv.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.