Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
May 14th, 2024, 4:05pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « Hitta den korta »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   Hitta den korta
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: Hitta den korta  (Read 65 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 
*****



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile Email

Posts: 1086
Hitta den korta
« on: Mar 15th, 2017, 10:50pm »
Quote Quote Modify Modify

Det kanske l?ter lite dramatisk, men lyssna p? mig. Det ?r en av de k?rlekshistorier - Jag ins?g inte vad jag saknade tills jag hittade det. Det var k?rlek vid f?rsta slitage.
 
D?r var jag. Going for k?rningar, kl?dd k?r Nike Air Max 90 Homme Noir kl?der jag Asics Gel Lyte 3 Femme Beige ?lskade, och m?r bra.Adidas Superstar Mujer Vad jag inte visste Nike Air Huarache Womens var hur mycket b?ttre jag kunde k?nna. Det vill s?ga tills jag f?rs?kte k?ra i shorts med en bred, platt linning.
 
N?r det kommer till shorts, det finns en lista ?ver funktioner. Du har inners?m l?ngd (kort, medell?ng eller l?ng), stil (racing, tr?ning, terr?ngl?pning), lagringskapacitet (nyckel fickor och blixtl?sf?rsedda fack), fodret (eller avsaknaden d?rav). Linningen stil kan tyckas lite av en efter tanke, och du kan g?ra n?got av dina k?pbeslut grundar sig p? den h?r funktionen ensam. Det ?r l?tt att f?rbise, men kanske en av de mest komfort som p?verkar delar av din ont.
 
Midjan ?r sv?rt p? damer eftersom det finns s? m?nga kroppstyper. Jag blev k?r i den breda, platta band, men jag har en v?n som inte kan st? att stil och mycket f?redrar tunn, platt band typ. S?, ?r min Nike Air Max 90 Dames po?ng att inte Nike Air Max Classic BW Womens ber?tta vilken Nike Air Max Classic BW Dam typ av linningen Nike Air Max 2016 Heren kommer du att bli k?r i, utan snarare att ber?tta, som en bra flickv?n b?r att shoppa runt. Hitta den korta stil som talar till ditt hj?rta och honung, och prova olika linn stilar innan de flyttade. Du f?rtj?nar det! Tunn, knippa res?r. Du vet, den gamla skolan, klassisk k?r korta linning stil. Det ger en bra m?ngd is och oftast med i grundmodeller av k?r shorts, och det har att Compact, elastisk utseende. BOA kvinno Polly Kort Interstellar ?r ett bra exempel, och du kan se den smala, g?ng res?r som den har. Det finns inte mycket att denna korta, men ibland, det ?r allt du beh?ver.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.