Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
May 14th, 2024, 2:07am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « got med sulan och »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   got med sulan och
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: got med sulan och  (Read 116 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 
*****



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile Email

Posts: 1086
got med sulan och
« on: Mar 16th, 2017, 11:01pm »
Quote Quote Modify Modify

Det underh?lls grepp i Kalifornien lera. Normalt n?r vi m?ter lera p? v?ra lokala vandringsleder, m?ste du stanna och kick Nike Air Huarache Femme off leran eller du kommer snabbt vara p? baksidan. Toppm?tet Vazee skjul tillr?ckligt lera f?r att kunna bibeh?lla dragkraft. Jag blev f?rv?nad ?ver att hitta n?gra lera fortfarande p? skosulan, eftersom det inte k?nns som skon hade vunnit lera vikt och min fot f?rblev utm?rkt.
Vad vi skulle ?ndra:
 
Medan den totala passnings var bra, tv? av oss med l?gre volym, smalare f?tter, ville Nike Free Run 3.0 Damen mellanfoten hade mer l?sa. Men det kan till?gga vikt och ?ndra den ?vergripande Asics Gel Lyte 5 Homme k?nslan av skon. S? ibland vad du vill ha ?r inte vad du vill.
Innersulan kan f?rb?ttras. Under st?rre delen av v?ra k?rningar, hade vi inga problem. Men p? l?ng sikt med en anst?ndig m?ngd fukt, Erik fann innersulan flyttas runt och det m?ste omplaceras. Innersulan ?r tunn och platt, och avsaknaden av en sidov?gg g?r innersulan k?nsliga f?r r?relse. Vi tyckte att det h?r h?Asics Gel Lyte 3 Femme nde bara under v?ta f?rh?llanden under en l?ng sikt (2 + timmar) .Vi h?rt fr?n Dominic Grossman tidigare i veckan, och nu f?r vi l?g ner p? toppm?tet Vazee (kvinnor, m?n s) fr?n Katie DeSplinter. Katie r?kar ocks? vara en skor testare f?r New Balance, och hon ber?ttade allt om varf?r hon ?r s? pumpas om toppm?tet.
 
Hur l?nge har du varit ig?ng? Vad ?r din k?r bakgrund?
 
Jag b?rjade Nike Roshe Run Dames springa 5ks med min pappa tillbaka i 5: e klass, och sedan jag gjorde hela high school sp?rar stj?rnan sak. Uppsluppen nog, sprang jag 4: s och 8: or och medan jag sprang ocks? l?ngdskid?kning, jag trodde tre miles var ett oerh?rt l?ngt. Jag valde dansen laget scenen i college ?ver sp?ret, men plockade tillbaka upp efter examen som en hobby, k?r v?g maraton. Det var inte f?rr?n jag flyttade fr?n Missouri till Kalifornien som jag uppt?ckte sp?r, som leder mig Adidas Superstar Hombrener en internet maskh?l att uppt?cka ultras. Jag sprang mitt f?rsta ultra 2009 och har varit p? smutsen sedan dess. Stor, h?g, brant fj?llterr?ng ?r min inst?llning. Den elakare desto b?ttre.
 
Vad var inspirationen bakom toppm?tet Vazee?
 
New Balance 110 var v?r "sp?r racer", men vi s?g v2 flytta in mycket mer av en sko som bara inte k?nner snabb f?r de flesta av oss. New Balance www.animosmose.fr 101 (kvinnor, m?n s) var en fin platt, men vi har velat n?got med sulan och faktiska klackarna, samtidigt vistas ljus och l?ter dig k?nna marken en bit. Det fanns en best?md h?l i ledningen mellan 110 och 910.
 
Hur denna sko j?mf?ra och ut?ka NB 110v2?
 
Inte ens p? samma planet. Jag har en extremt smal fot, s? jag verkligen inte kunde b?ra 110v2 alls. Ist?llet utvecklare Michael Buzon Nike Air Max 90 Damen Pink hade n?gra hybrider gjorda f?r mig om en 890v4 2A-bredd ?vre p? en 110v2 Nike Air Huarache Femme tunga, eftersom jag ville rockplate och grepp av leden sko men med passningen av v?gen skon. I huvudsak vad jag ville hela tiden var toppm?tet, men jag fick inte reda p? det f?rr?n jag hade det p? mina f?tter. Det var definitivt en Cinderella ?gonblick f?r mig.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.