Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Apr 27th, 2024, 1:29am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « varit bra i alla situationer »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   varit bra i alla situationer
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: varit bra i alla situationer  (Read 126 times)
Labi1995
ForumsNet Member
United_Kingdom 
**



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 93
varit bra i alla situationer
« on: Sep 12th, 2018, 10:29pm »
Quote Quote Modify Modify

F?rsta g?ngen jag sprang i EM Road N1 var min mening att jag inte skulle Nike Air Max 270 Damesgilla det. Det k?ndes riktigt fast, n?stan h?rd underfoot. Men med varje efterf?ljande spring b?rjade skogen v?xa p? mig. Det har blivit till den punkt d?r jag verkligen vill dra ut den h?r skon f?r varje k?rning som jag forts?tter. Jag har lagt ca 50 mil p? dem hittills, och det ?r definitivt ett av de skor som skulle ha f?tt en helt annan recension om jag inte gav det mer ?n bara n?gra k?rningar. Jag vet inte om skonet har brutit sig in (kanske har insolesen?), Eller om jag just har justerat mitt steg f?r att springa i det, men sl?t ?r verkligen det ord som b?st beskriver ritten. Jag ?r v?ldigt imponerad. Jag ?r Nike Air Max 1 Damskie alltid begr?nsad i min f?rm?ga att kommentera h?llbarhet med tanke p? att jag vanligtvis granskar skor efter 30-50 miles (det ?r bra att granska m?nga skor sj?lv - kan inte f? massor av miles p? varje). Du kan se n?tning Nike Air Max 2017 Damen fr?n sidoh?lgen till mittfoten p? mitt par (jag landar f?rmodligen variabelt l?ngs den h?r regionen) och under mittpunkten av framfoten. Det finns mycket exponerad mellansula p? den h?r skon, s? om du brukar slita ned exponerad EVA snabbt kan det vara ett problem. Kommentarer om h?llbarhet ?r v?lkomna fr?n dem med mer mil p? dessa skor! Den ?vre delen av EM Road N1 ?r fantastisk. Framfoten best?r av ett v?Nike Air Presto Damen vt n?t som har lite att ge till det - jag kan str?cka det n?r jag trycker p? min stora upp eller ut, vilket ?r n?got jag alltid gillar i en sko. Internt finns det ett liner som ?r supermjuk mot huden - v?ldigt Nike Air Max 95 Mujer bekv?mt! Ankelmanchetten ?r v?lpolad och ?r fodrad med ett sl?tt, mjukt material. S?mmen mellan fotledet och framfoten tapas f?r att minska friktionen, men det verkar som att peeling upp lite p? framsidan. Jag gillar Nike Air Max 90 Dames konceptet, men det kr?vs en b?ttre limmekanism. T?nk inte att jag har kollat ??i dem, utan ser ingen anledning till att jag inte kunde.
Den ?vre har minsta strukturella komponenter - stabiliteten tillhandah?lls enbart av tunna svetsade ?verl?gg, och h?lr?knaren ?r mycket reducerad j?mf?rt med mer traditionella skor - det str?cker sig kanske bara en tum eller s? ?ver sulan. Passformen ?r perfekt p? min Nike Air Max 270 Męskie genomsnittliga breddfot . Det kramar v?l genom h?len och mittfoten, och framfoten, men inte super bred, ?r mycket tillm?tesg?ende f?r min fot. Det elastiska ?vre materialet i framfoten hj?lper definitivt. Jag tycker att Nike Air Max 90 Damskie dessa ?r otroligt bekv?ma skor. Som jag har n?mnt n?gra g?nger, ?r denna Pearl Izumi EM Road N1 en otroligt smidig ?ktur, men det kan ta lite att bryta in f?r att f? en k?nsla f?r det. Jag ?r inte s?ker p? hur l?nge min Nike Air Max Classic BW Womens l?ngsta k?rning har varit i dem, men jag skulle inte tveka att betrakta dem f?r avst?nd s? l?nge som ett maraton. Jag har anv?nt dem f?r en m?ngd olika tr?ningspass (l?tt k?rs till hill repeats) och p? b?de asfalt och grusv?gar (inga sp?r). Prestanda har varit bra i alla situationer. De ?r en relativt fast sko, s? lyh?rdhet ?r ocks? tillr?ckligt bra f?r racing. Om du ?r p? marknaden f?r en sko som k?nns Nike Air Vapormax Womens lite annorlunda ?n din typiska tr?nare och erbjuder en otroligt smidig och bekv?m ?ktur, ?r Pearl Izumi EM Road N1 definitivt v?rt en titt.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.