nuliba
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!
|
 |
Jeg bare tage ?re i at v?re den f?rste person i k?
« on: Apr 12th, 2016, 12:55am » |
Quote Modify
|
Dominique www.navajoyouths.co.uk Thomas, 20, sad uden for Niketown butikken i mere end tre dage, bestemt til at v?re den f?rste person til at f? en limited-edition LeBron James shoe.He fl?j ind fra Denver s?ndag aften, tog en lur i lufthavnen og Nike Free 5.0 Dames derefter gik lige til Michigan Avenue, er udstyret med en gr?spl?ne stol, et telt, en paraply og masser af lag. Ved 09:00 Torsdag n?sten 100 andre sneaker aficionados sluttede Thomas, der danner en linje, der snaked rundt om hj?rnet, som folk ventede p? Nike Air Force 1 Chamber of Fear LeBron James sko. Omkring 150 par af den $ 90 s?rlige udgave, gr? ruskind sko var til salg. skoene var en del af en annoncekampagne, hvor Cleveland Cavaliers st?r fem frygt, hver frygt repr?senteret ved en unik sko. "Dette er dybest set en ferie for sko fans," sagde Thomas, det meste af hans ansigt d?kket af h?tten af ??sin jakke. "Du kan Nike Air Max 2015 Femme tale med andre sko fans. Jeg kan ikke forklare det. Sko er min passion. Det er i min sj?l. "Thomas, som har mere end 75 par Nike sko, begyndte at samle dem, fordi han beundrede Michael Jordan. Selvom dette er den l?ngste Air Jordan 1 Thomas har ventet p? linje, han tilbragte tre dage p? forsiden af ??linjen for frigivelsen af ??den sko i Denver. "Jeg bare tage ?re i at v?re den f?rste person i k? for at k?be sko," sagde Thomas. "Jeg vil v?re den f?rste person adidas yeezy 750 homme til at f? det. Det er virkelig det v?rd." Skoene, der ikke g?r p? salg indtil 09:00 kun var tilg?ngelige p? Chicago butik. Forskellige versioner af skoen blev afsl?ret i San Francisco, New York, Denver og Cleveland. Bryan Lorenzana, 28, sad ved siden af ??Thomas, gnide h?nd br?nder i lommerne p? sine tr?jer. Lorenzana, der k?rte omkring en time at komme til butikken, er opsat p? at tilf?je til sin sko kollektion og vil ofre komfort at have den nyeste model. "Afh?ngig hvor slemt jeg vil skoen, kan jeg b?re en 11 uden sokker og ingen inders?l eller en 14 med to par sokker," sagde han. "Jeg vil g?re, hvad det tager."
|