Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Feb 16th, 2026, 1:29pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « De store penge tilbud stadig nydes af kun f? Para »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   De store penge tilbud stadig nydes af kun f? Para
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: De store penge tilbud stadig nydes af kun f? Para  (Read 151 times)
nuliba
ForumsNet Member
USA 
**

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

De store penge tilbud stadig nydes af kun f? Para
« on: Apr 13th, 2016, 10:58pm »
Quote Quote Modify Modify

Moderigtigt m?rker har l?nge domineret sportst?j markedet, men indtil nu f? har specielt m?lrettet handicap sport. Nike er nu blevet den f?rste til at producere en s?l til en klinge, der Nike Roshe Run Dame anvendes af amputeret l?bere. Har ?ra af Paralympiske chic oprandt?

Det er en af ??de mest anerkendte, og indbringende, m?rker i verden. Det karakteristiske Nike swoosh logo har prydet s?ttet af sportslige Adidas Superstar Neu Arrived greats som Michael Jordan, Tiger Woods, Rafael Nadal og Wayne Rooney, hj?lpe med at s?lge milliarder af pounds af sportst?j omkring globe.Many af sportsud?vere Nike sponsorer legemligg?re ikke bare fremragende sportslige pr?station, men ogs? et ideelt fysisk perfektion.

Men for en af ??sine nyeste produkter, har Nike g?et sammen med en atlet, hvis sportslige dygtighed er baseret p? hendes fysiske forskel fra hendes rivals.Sarah Reinertsen, fra Orange County i Californien, er en rekord sprinter, maratonl?ber, triatlet og Ironman competitor.She sker ogs? at v?re en over-kn?et amputeret.

F?dt med en knogle-v?kst lidelse, Reinertsen Adidas M Attitude Frauenl gennemgik en amputation i en alder af syv. Hun har samarbejdet med Nike i udformningen af ??en ny letv?gts s?l, prydet med den ber?mte swoosh logo, som klip p? til en carbon-fiber k?rer klinge. Tidligere Adidas Adicolor Frauen ville ben amputerede klippe s?ler fra en regelm?ssig par af undervisere og lim dem til bunden af ??deres protese. Nogle endda brugte strips fra gamle bild?k til at afb?de dem fra virkningen af ??vejen.
Bladet og den eneste

De Nike eneste klip p? til en carbon-fiber klinge af ?ssur company.Both s?lges kun som del af en pakke med soklen, der l?gger til, hvad der er tilbage af l?berens ben Dette er for at k?re, er forskellige proteser bruges til g?ture og swimmingReinertsen indr?mmer, at et partnerskab med verdens st?rste sportst?j firma er langt fra hendes tidlige dage som en konkurrencedygtig atlet. "i mange ?r jeg havde ikke nogen Adidas Lovers Schuhe sponsorer," fortalte hun til BBC News.

"Vi ville g?re lille lokale fundraisers i min by for at fors?ge at rejse nogle penge bare s? jeg kunne konkurrere." Unge amputerede, s?som soldater, der er blevet s?ret i Afghanistan, er en forh?bning - mode er vigtigt for dem p? grund af deres alder
    Saeed Zahedi, Visiting professor i proteser, University of Surrey

De store penge tilbud stadig nydes af kun f? Paralympians -. De fleste handicappede atleter k?mper for at tiltr?kke de enkelte sponsorer, selv p? eliteplan Men markedsf?ring eksperter siger, at der er klare tegn p?, at opfattelsen er changing.Athletes som South African dobbelt amputeret sprinter Oscar Pistorius er med til at l?ne nogle olympiske glamour til paralympiske sportsgrene, siger Steve Sutherland, en sports marketing konsulent med base i London.

"Jeg er ikke overrasket Nike Air Max Thea Dame over, at store brands bliver mere involveret Der er en h?jere grad af bevidsthed om De Paralympiske Lege, og konkurrenterne er ikke l?ngere nedladende -. De bliver taget alvorligt og ses som atleter i deres egen ret, som de burde v?re, "siger han." Hvis jeg havde haft at fors?ge at finde sponsorer (for handicapidr?t) fem eller 10 ?r siden jeg kunne have f?et en sympati stemme, men det ville ikke have v?ret noget lignende reaktion, vi ser nu . "
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.