xiaoxiangyu
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!

|
 |
Maar ik moest me af te vragen
« on: May 4th, 2016, 2:01am » |
Quote Modify
|
De schoenen in Clarks had een lage, stumpy hakken. Ze waren bezoekers uit een vreemde wereld. Nike Roshe Run Femme Maar ze waren in de mode nu weer? Geen enkel artikel in het magazine had de dood van de ongemakkelijke schoen afgekondigd. Op London Fashion Week, modellen bleef wiebelen langs de catwalk in duizelingwekkende platforms en er waren geen meldingen in de financi?le pagina's van het verval Adidas Superstar Damen van Manolo Blahnik (die zelfs weigert om wiggen te maken) of Christian Louboutin geweest. Maar de winkel leek te slaan geld. Ik ging naast een prachtige Italiaanse vrouw in de aard van de skinny jeans die kunstig gevouwen rond de enkel, die door de eeuwen heen van de gezichtsscherpte Nike Free 5.0 Herren slechts toegekend aan een land van mensen die beige kunnen dragen zonder te kijken als een leraar aardrijkskunde. Ze droeg een Prada tas, en tientallen schoenen lag rondom haar als ze bleef proberen meer en meer paren. Elke keer als ze wierp one off, ik verhuisde ze naar mij Nike Air Max Classic BW Femme toe. Maar ik moest me af te vragen of het mogelijk is om verstandige schoenen dragen als je niet meer jong. Het is perfect in orde om lelijke, clumpy kleren dragen als je bent 16, maar als je ze dragen als je 50 kan het lijken alsof je nooit stijl in de eerste plaats begrepen, of hebben Adidas Zx Flux Homme opgegeven, over te geven aan het idee dat je kan een rode hoed dragen met een paarse jurk, op valse gronden dat je oud en wat maakt het uit, want niemand wil kijken naar je toch.
|