nuliba
ForumsNet Member

I love YaBB 1G - SP1!
|
 |
De executive die naar verluidt hielp overtuigen N
« on: May 22nd, 2016, 10:49pm » |
Quote Modify
|
Gaudio schat minstens een paar dozijn werknemers zal werken in de Brooklyn ruimte, waarin hij zegt zijn eigen social-media center en de consument onderzoekers. De lijn zal opzettelijk lang zijn, voegt hij eraan toe, de creatieven aangemoedigd om te spelen met concepten die misschien nog nooit hebt vermaakt onder de oude Adidas-of bij Nike. De executive die naar verluidt hielp overtuigen Nike's trojka voor Adidas om te vluchten is Brian Woud, de vice-president van het ontwerp voor basketbal, een sport waar Adidas heeft een bijzonder steile klim bergopwaarts. Forest (Ook die wordt gebruikt om te werken voor Nike) is 41, maar kon doorgaan voor twee decennia jongere: Hij draagt Nike Roshe Run Womens ??Zijn Donker haar gelakte dwars door zijn hoofd en zijn baard lang maar getrimd. Zijn kantoor is een Nike Air Max 90 Dames dichtbevolkt vloerbedekking en samengesteld hol, zoals een kamer-en kleinbedrijf moodboard. Er zijn foto's van A $ AP Rocky en Biggie Smalls en spatten van kleurstalen gespeld aan tackboards, een luxe witte bank met een regenboogkleurige pluche kussen Adidas. "Toen merken nemen grote schommels, het is als een Sugar Rush-het is een piek, en dan is het soort staarten af," Bos vertelt me. "Ik heb gezien ons doen dat in het verleden, en dat is niet wat we willen doen." In plaats daarvan, zegt hij, is hij vastbesloten te verdubbelen op projecten zoals de Crazylight Boost-een sneaker lijn debuteerde bij All-Star Weekend van Timberwolves small forward Andrew Wiggins, de 20-jarige NBA Rookie van het jaar en blijven investeren in up-and-coming talent. "Ik heb alle respect in de wereld voor een concurrent als Nike," zegt Bos, 'maar ze ons Nike Free 5.0 Dames niet intimideren op een manier, omdat ze zwaar, ze zijn groot, ze zijn oververzadigd in de markt, en ik Adidas Zx Flux Dame denk dat mensen op zoek zijn naar een verandering. "
|