xiaoxiangyu
ForumsNet Member
    
 I love YaBB 1G - SP1!

Posts: 1086
|
 |
niet genoeg om goede
« on: Apr 11th, 2017, 12:46am » |
Quote Modify
|
Toegegeven, het is een beetje moeilijker om het publiek te identificeren met atleten in het gebied van fitness te krijgen. Als je verkoopt voetbalschoenen, weet u wat uw emotie is en die je jongens zijn. Als je de verkoop van schoenen om te wandelen en aerobics, het is een ander deal. Geen Super Bowl winnaars, zodat er geen duidelijke persoonlijkheden de activiteit, wat leidt tot een geheel ander soort reclame vertegenwoordigen. We brengen nog emotie, maar we doen het op een veel meer persoonlijk niveau. Er is altijd een kans dat iemand zal krijgen in drugs of iets doen zoals Mike Tyson deed. Maar Nike Lunartempo 2 Damen als je je scouting goed doen, kun je een heleboel van die situaties Nike Air Max 1 Mujer te voorkomen. Drie of vier jaar geleden waren we werven twee zeer spannende college basketbal spelers, maar voordat we ze getekend checkten we met ons netwerk van de universiteit coaches. We hebben geleerd dat een van hen had een coca?ne probleem en de andere kon alleen spelen goed aanvallend bal met zijn rug naar de basket. Onnodig te zeggen dat, we hadden niet ondertekenen een van hen, en beiden waren een borstbeeld in de NBA. Ik heb altijd geloofd dat bedrijven moeten goede burgers zijn, die niets te maken heeft met marketing heeft. Maar wat ik miste tot voor kort is de kwestie van de zichtbaarheid, en dat is gekoppeld aan marketing. Het is niet genoeg om goede dingen te doen. Je moet mensen Nike Air Max 1 Hombre laten weten wat je doet. En dat betekent dat het hebben van goede Nike Free 5.0 Mujer relaties met de pers. Als het gaat om het product, Amerika krijgt zijn adviezen uit reclame. Als het gaat om Nike als geheel, Amerika krijgt zijn adviezen van de pers.
|